Programes de doctorat oferts pel DAC

Els estudis de Doctorat tenen com a finalitat proporcionar una formació avançada en tècniques d'investigació i inclouen la defensa d'un treball original d'investigació. Completar amb èxit el cicle condueix al títol de Doctor, el nivell més alt d'educació superior, i qualifica els estudiants per a l'ensenyament i la investigació.

El DAC ofereix dos programes de Doctorat:

doctorat.gifL'objectiu del programa de doctorat és la formació d'investigadors amb una competència internacional en les àrees que cobreix el programa: arquitectura de computadors, sistemes operatius, comunicacions i xarxes de computadors i disseny microelectrònic. En l'àmbit docent, el programa de doctorat també té com a objectiu la formació dels professors que hauran d'impartir el seu ensenyament universitari en les àrees de coneixement cobertes pel programa.

EMJD-DC combines a well-structured, interdisciplinary training programme with high quality research work in leading research groups from four universities and countries: UPC (Spain), KTH (Sweden), IST Lisbon (Portugal), and UCL (Belgium).