Docència de Màster impartida pel DAC

Màsters UniversitarisEls màsters són estudis universitaris que ofereixen formació avançada de caire especialitzat o multidisciplinari. S'adrecen a la capacitació acadèmica o professional o a la iniciació en les tasques de recerca.
La UPC ofereix màsters universitaris amb títol homologat pel Ministeri d'Educació i Ciència, orientats a l'activitat de recerca i/o a la pràctica professional, que permeten realitzar Programes de Doctorat; i màsters UPC, amb títol propi de la UPC, orientats a la pràctica professional.

El Màster en Computer Architecture, Networks and Systems (CANS)

El DAC imparteix el Màster universitari en Computer Architecture, Networks and Systems (CANS). Aquest Màster té com a objectiu formar investigadors i investigadores amb trajectòria internacional, que es puguin integrar a qualsevol centre de recerca i desenvolupament, públic o privat, nacional i internacional, a les àrees d'arquitectura de computadors, computadors d'altes prestacions, sistemes operatius, xarxes de computadors i sistemes distribuïts.

El Màster Erasmus Mundus in Distributed Computing (EMDC)

L'Erasmus Mundus programme in Distributed Computing (EMCD) és el resultat de la cooperació entre el KTH Royal Institute of Technology de Suècia, l'Instituto Superior Tecnologico de Portugal i la Universitat Politècnica de Catalunya. És un programa de Màster amb una durada de dos anys i que inclou la mobilitat internacional de l'estudiantat. Aquest Màster ofereix els fonaments més sòlids per a una carrera centrada en la recerca i el desenvolupament de sistemes distribuïts escalables i fiables. Un cop cursat el programa, els estudiants no només entendran i seran capaços d'utilitzar grans sistemes distribuïts sinò que podran dissenyar i construir aquests sistemes.

Altres Màsters

El DAC també participa en Programes de Màster universitaris coordinats per centres docents de la UPC:

Més informació: