Fermín Sánchez, premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària

El jurat ha destacat el fet que hagi sabut iniciar i mantenir una trajectòria rica en innovació docent i també l’impacte que ha tingut, en la seva àrea d’informàtica, la seva aportació pel que fa a la posada en marxa i la implantació de metodologies actives centrades en l’aprenentatge de l'estudiantat, tant de competències especifiques com de genèriques.

El jurat també ha reconegut la voluntat del professor d'implantar innovacions docents des dels càrrecs de gestió que ha ocupat, i ha valorat el seu esforç per influir en un canvi de la visió que es té de la docència. El jurat ha destacat, així mateix, la seva participació en projectes de cooperació al desenvolupament, fomentant valors de respecte per l’entorn i de suport a col·lectius socials que estan en dificultats. També ha reconegut la capacitat del professor per reflectir aquests elements a les seves classes.

link