Sergi Abadal dirigirá WiPLASH, un proyecto FET-OPEN con el objetivo de desarrollar antenas de grafeno miniaturizadas inalámbrica

La Comissió Europea ha atorgat tres milions d’euros de finançament al projecte WiPLASH, dins de la convocatòria FET-OPEN, que té com a objectiu desenvolupar antenes de grafè miniaturitzades i sense fils que operin en la banda dels terahertzs per dotar de plasticitat i reconfigurabilitat les futures plataformes de computació. En el projecte hi participen set universitats i empreses europees, sota la direcció de Sergi Abadal, investigador del Departament d’Arquitectura de Computadors de la UPC.