Sobrecàrrega del router

Des de les 18:00h d'ahir aproximadament fins a les 08:40h d'aquest matí hem patit una sobrecàrrega del router del Departament que s'ha traduït en un alentiment generalitzat de la xarxa i d'altres errors puntuals, com per exemple, que aquesta nit no s'hagin pogut completar tots els backups programats. La càrrega del router ha estat de pràcticament un 99% constant. En ocasions no s'han pogut recollir ni les estadístiques de càrrega, tot i que el servei mai ha caigut del tot: CPU load La sobrecàrrega ha estat deguda a un ordinador de recerca que estava generant un tràfic anormalment elevat i amb una freqüència massa elevada. Un cop detectat l'origen del tràfic ens hem posat en contacte amb el propietari de l'equip i la situació ha tornat a la normalitat.

blog